DXRacer stolička King Recenzia 2024 → Prečo (NE)KÚPIŤ!? + Skúsenosti zákazníkov

Chcete poradiť? Opýtajte sa
Herná stolička DXRacer série King je vrcholom celej ponuky stoličiek a kresiel od tohto výrobcu. Pre našu recenziu sme si zvolili jeden z najobľúbenejších modelov celej rady a to stoličku DXRacer v prevedení OH/KS06/N. Jedná sa o jasnú voľbu, ak sme hľadali to najlepšie pre kategórie herná stolička, stolička do kancelárie a manažérska stolička zároveň, aspoň čo sa týka odporúčaní v samotnom eshope DxRacer. Má v sebe kombináciu toho najlepšie skrz rôzne série a prevedenia. Nás už pri výbere zaujala samotným prevedením v podobe prepracovaného dizajnu, elegantného čierneho prevedenia a množstvo doplnkov a možností nastavení.

Pohodlie pri práci v kancelárii či pri hraní na PC, to je kancelárska a herná stolička DXRacer OH/KSo6/N. Počítač už ku svojej práci potrebuje asi prevažná väčšina z nás. Výber príslušenstva k nej však nekončí len kúpou kvalitného stroja, myšky či monitora. Ak máte sedavé zamestnanie, mali by ste určite veľmi dôkladne zvážiť výber svojej stoličky, strávite na nej totiž denne aj osem hodín alebo aj viac. Dnes vám ponúkame recenziu na jednu konkrétnu, z populárnej série DXRacer King.

☑️ Kancelárska a herná stolička DXRacer série King

Celá séria King je prevedením a konštrukciou moderná ergonomická stolička. Bola navrhnutá špeciálne podľa požiadaviek náročných užívateľov PC, kancelárskych pracovníkov, počítačových hráčov a manažérov zároveň. Ponúka celú škálu výhod a vymožeností, ako je nepochybne komfort, bezpečnosť, ergonómia sedenia a bezkonkurenčný dizajn, ktorý je obľúbený a čoraz viac vyhľadávaný po celom svete. Aspoň takto nám ju prezentuje jej výrobca DxRacer. Je skutočne tak dobrá a zaslúži si svoju cenovku?

Prečo (NE)KÚPIŤ stoličku DXRacer OH/KSo6/N

DXRacer stolička King recenzia a skúsenosti
    Dodávaná takto kompletne aj s doplnkami

• Ergonomický tvar, mäkké a nastaviteľné 4D podrúčky, vankúšiky pod rebrá a pod hlavu.
  • Maximálne pohodlie vďaka nosnosti až 150 kilogramov a vhodná pre osoby až do výšky 200 centimetrov.
  • Plne nastaviteľná – vhodná pre všetky typy postáv, polyuretánové kolieska šetrné k podlahe.
  • Zvyšuje pracovný výkon – bez bolesti chrbta a s množstvom možností naklonenia a nastavenia sedenia.
  • Kvalitnú konštrukciu dokazuje aj úctyhodná hmotnosť stoličky 30 kilogramov a doživotná záruka výrobcu.
  • PU koža je šetrná k životnému prostrediu, dostupná aj v látkových prevedeniach.
  • Popruhy pre opierku pre bedrá sú pomerne pružné, nedržia opierku dostatočne na svojom mieste.

Kde kúpiť výhodne?

Ukázať najlepšiu ponuku

NÁŠ TIP: Uplatnite pri nákupe v eshope DXRacer.sk zľavový kód „NakupnaPoradnaSK“ so zľavou -15€. Platí pre online nákup na celý sortiment pri nákupe nad 300€ do 30.6.2022.

☑️ Prvé skúsenosti a skladanie stoličky

V neposlednom rade určite rozhoduje aj zložitosť zmontovania. Stolička DXRacer série má v rozloženom stave spolu s balením hmotnosť 35 kg, zložíte ju však ľahko a rýchlo. Za niekoľko desiatok minút tak do svojej kancelárie či pracovne dostanete na niekoľko desiatok rokov to najlepšie, čo si môžete pre svoj chrbát a pre svoju prácu na počítači želať. Aj keď jej životnosť budeme vedieť zhodnotiť objektívne až s odstupom času, za nás sme siahli po sérii King v prevedení OH/KS06/N, čo hodnotíme po vyskúšaní len pozitívne. Výrobca na jej zloženie udáva približne 20 minút. Nám jej zloženie trvalo len 15 minút a aj keď by stačil jeden, pustili sme sa do jej skladania hneď vo dvojici.

Pre uľahčenie skladania stačí naskenovať QR kód a môžete postupovať podľa krátkeho videonávodu. Súčasťou sú aj 2 imbusové kľúče. Nič ďalšie ku skladaniu nebudete potrebovať, vo dvojici to však pôjde rýchlejšie. V balení je tak všetko potrebné pre zostavenie stoličky. Ak sa na to necítite, výrobca ponúka, že za malý poplatok stoličku doručí už v zmontovanom stave pripravenú na používanie.

☑️ Najlepšie kreslo do kancelárie od DXRacer

Ani v kancelárii sa DXRacer gaming chair určite nestratí. Okrem pocitu ergonomického sedenia vám dá možnosť naplno sa venovať svojej práci bez toho, aby vás z nej vyrušila bolesť chrbta. Navyše originálny svetový dizajn a kvalita prevedenia nebude lahodiť len vášmu oku, ale aj všetkým vašim návštevníkom, takže možno vám ju budú aj závidieť.

Ak hľadáte stoličku, ktorá sa hodí do kancelárie, pracovne manažéra alebo izby náruživého počítačového hráča a spĺňa aj tie najvyššie očakávania, práve pre tých je určená séria King. Herná stolička DXRacer spĺňa všetky z uvedených kritérií. Už krátko po zoznámení sa s ňou môžeme potvrdiť, že táto stolička určite bude tým najlepším, čo môžete pre svoj chrbát urobiť, pretože okrem toho, že má vysoké operadlo, o ktoré si môžete oprieť celý chrbát a tým podporuje správne držanie chrbtice, dá sa dokonca nastaviť aj jeho sklon až do uhla 150 stupňov, takže vám umožní aj prípadného krátkeho šlofíka počas práce.

Kto by sa ako dieťa, ale aj dospelý ako súčasť relaxu, na stoličke nehojdal – stolička DXRacer má mechaniku na odomkýnanie a zamykanie hojdania stoličky, takže sa vám už nestane, že by ste z nej spadli. Má navyše vnútorný rám zo skutočne silnej ocele a tvorí ju aj pevný päťramenný kovový kríž s plastovými krytkami, takže zaručuje naozaj dokonalú stabilitu. Možno preto je na oceľovú konštrukciu sedáku a operadlo stoličky doživotná záruka. Robustnosť celej konštrukcie a prevedenia podčiarkuje aj celková hmotnosť stoličky, ktorá činí 30 kilogramov.

☑️ Zdravé sedenie pri práci aj zábave

Ak sa pýtate, akú má táto DXRacer gaming chair nosnosť, tak odpoveď je, že pre osoby do 150 kíl. Čo je však veľká výhoda, ktorú nemá akákoľvek herná stolička, je, že tento model je pre osoby vysoké až do 200 cm. Čo sa týka koliesok, nemusíte sa báť, že by ste si v byte alebo v kancelárii poškriabali podlahu. Sú totiž polyuretánové a univerzálne pre všetky podlahy, takže sú aj pevné, tiché a predovšetkým bezpečné. Ak by ste si však chceli stoličku ešte vylepšiť, dajú sa dokúpiť aj špeciálne pogumované kolieska.

Aby ste sa cítili pri sedení na hernej stoličke k PC naozaj príjemne, má táto stolička ergonomický tvar, mäkké 4D podrúčky a vankúšiky pod rebrá a pod hlavu, ktoré sú dokonca v cene a netreba si ich dokupovať. Celá stolička spolu so spomínanými vankúšikmi je z kvalitnej PU kože, čo síce nie je pravá koža, ale je na dotyk a na pohľad úplne rovnaká, navyše oveľa šetrnejšia k životnému prostrediu.

NÁŠ TIP: Aj napriek vhodnosti pre vyššie osoby (do 200 cm) a nosnosti (až 150 kg) je vhodná aj pre nižšie osoby – výška, sklon, podrúčky a všetky súčasti sú plne nastaviteľné podľa vašich preferencií. Väčší sedák poskytuje ešte väčší komfort sedenia.

Ako je jasné už z názvu, herná stolička DXRacer je ideálnou voľbou všetkých hráčov počítačových hier. Možno ste nevedeli, že práve stoličky DXRacer používajú aj vrcholoví hráči na celom svete. Používajú sa aj na Majstrovstvách Slovenskej republiky v Počítačových hrách a rôznych iných. Hráčom pomáhajú dosiahnuť tie najlepšie výkony a vďaka nim majú väčší pôžitok z hry, pretože sú z kvalitného materiálu, prémiovo spracované a disponujú aj ergonómiou sedenia.

☑️ Najobľúbenejšie herné stoličky na Slovensku

Firma DXRacer vyrába stoličky už od roku 2006, takže nie je len najobľúbenejšou, ale zároveň aj najstaršou značkou herných stoličiek na Slovensku. Nielen že ponúka vyššie spomínanú doživotnú záruku, ale používa aj overené kvalitné materiály a diely. Investíciu do kvalitnej hernej stoličky so stoličkami DXRacer určite nebudete ľutovať, za nás sa to jednoznačne potvrdilo, keďže stolička je viditeľne kvalitne skonštruovaná.

Obľúbenosť stoličiek DXRacer je prakticky po celom svete a spočíva aj v tom, že stoličky DXRacer disponujú všetkým, čo by ste od hernej stoličky mohli vyžadovať. Tento spoľahlivý a obľúbený predajca kresiel navyše ponúka v závislosti od vašich požiadaviek a potrieb aj viacero typov stoličiek. Vybrať si môžete pohodlne online na jeho internetovej stránke.

☑️ Výhody stoličiek DXRacer

Okrem spomenutého kvalitného prevedenia je výhodou herných stoličiek DXRacer to, že ich viete presne prispôsobiť na svoju váhu a výšku a tiež na účel, ktorý potrebujete – DXRacer ponúka herné aj kancelárske stoličky v rôznych veľkostiach. Rovnako si môžete vybrať aj materiál, z ktorého je stolička vyrobená: v ponuke je koženka, látka aj koža v závislosti od typu stoličky. Ďalšou výhodou je kvalitný materiál, ale aj dizajnové prevedenie, pretože herná stolička Racer vám určite izbu ani kanceláriu špatiť nebude.

Tak, ako jednoducho ju zložíte, ju môžete aj jednoducho udržiavať – stačí iba handrička s vodou, prípadne trochou liehu pri veľkom znečistení. A ak sa na to, aby ste si stoličku zmontovali, necítite, za malý príplatok vám ju vedia doručiť aj zmontovanú. S doručením zdarma – čo tiež nie je ešte stále samozrejmosť.

☑️ Série stoličiek DXRacer

Podľa rozdelenia nájdete medzi hernými stoličkami DXRacer najčastejšie spomínané herné stoličkystoličky kancelárske. Každá z týchto skupín má ešte svoje série: herné stoličky série F, R, K, P a G a kancelárske stoličky zasa série D, I, W a Air. Napriek tomuto rozdeleniu výrobca uvádza, že každá z nich je vhodná na univerzálne použitie pri počítači. Jednotlivé série sa odlišujú predovšetkým odporúčanou výškou a váhou používateľa, ale aj prevedením, vybavením či funkciami.

NÁŠ TIP: Pri výbere si môžete zvoliť veľkosť aj materiálové prevedenia. Rôzne rady a prevedenia sa od seba práve tým odlišujú. V ponuke materiálových prevedení je koženka, látka aj koža v závislosti od typu stoličky.

Aj napriek 2 hlavným sériám stoličiek je každá z radu stoličiek DXRacer vhodná na univerzálne použitie pri počítači, čiže je vhodná ako pre hráčov, na kancelársku prácu či ďalšie činnosti pri PC. Jednotlivé série sa odlišujú predovšetkým odporúčanou výškou a váhou používateľa. Dostupné sú nasledovné série.

• Herné stoličky: F, R, K, P a G
  • Kancelárske stoličky: D, I, W a Air

☑️ Ako vybrať najlepšiu kancelársku a hernú stoličku

Pri výbere stoličky sme sa stretli s tým, že rovnako ako my, aj ďalší zákazníci sa pýtajú a hľadajú, ktorú stoličku alebo sériu zvoliť podľa špecifickej požiadavky. Aj preto vyberáme odpovede na často kladené otázky z výberom konkrétnej stoličky alebo série. práve podľa jednotlivých sérii sú stoličky, ich parametre, prevedenie a funkcie odlíšené.

✅ Ktorá stolička DXRacer je najobľúbenejšia?

Séria F (DXRacer Formula) napríklad ponúka aj viacero farebných prevedení a je u zákazníkov najobľúbenejšia. Má však najnižšiu nosnosť (odporúča sa do 110 kg), takže pre viac kg sú vhodné iné série. Séria Formula ponúka herné stoličky látkové, v PU koženke alebo vo vinylovej imitácii karbónu. Pozrite aktuálnu ponuku TU.

✅ Ktorá má najviac možností príslušenstva?

King bola naša jasná voľba
Séria R (DXRAcer Racing) má zasa najviac možností príslušenstva, od podrúčok a mechaniky až po kolieska. Rovnako sa v tejto sérii vyrába najviac limitovaných kusov pre herné tímy. Pozrite aktuálnu ponuku TU.

✅ Ktorá pre veľmi vysoké a štíhle postavy?

Pre veľmi vysoké a štíhle postavy sa zasa odporúča séria I (DXRacer Iron). Pozrite aktuálnu ponuku TU.

✅ Ktorá pre vysokých a trochu širších?

Ak ste vysoký, ale trochu širší, odporúčame vám sériu K (DXRacer King). Je to obľúbená veľká séria a má okrem iného aj viac výplňovej peny. Pozrite aktuálnu ponuku TU.

✅ Ktorá pre maximálne „objatie“?

Ak máte radi stoličky, do ktorých doslova zapadnete, je práve pre vás séria D (DXRacer Drifting). V spodnej časti chrbta budete na tejto stoličke cítiť doslova objatie. Pozrite aktuálnu ponuku TU.

✅ Ktorá séria má len vankúšik pod hlavu?

Séria DXRacer Air sa od tých ostatných odlišuje iba tým, že má iba vankúšik pod hlavu (ostatné série majú vankúšiky dva, bedrový a pod hlavu). Pozrite aktuálnu ponuku TU.

NÁŠ TIP: Aj napriek rozdeleniu stoličiek do rôznych série sám výrobca uvádza, že každá z radu stoličiek DXRacer vhodná na univerzálne použitie pri počítači. Práve séria King ponúka najvyššiu nosnosť a najväčšie možnosti nastavení.

☑️ Najpredávanejšie DXRacer série

Aj napriek rôznym sériám, každá zo sérii ponúka viaceré možnosti prevedenia či už farieb alebo použitých materiálov. Vyberáme tie, ktoré by ste rozhodne mali poznať. Pre viac informácii si stačí kliknúť na jednotlivý model.

Ak stále hľadáte to práve pre vás, objavte tieto série, ale aj ďalšie série, ich rôzne materiálové aj farebné prevedenia priamo na oficiálnych stránkach predajcu.

☑️ Skúsenosti so stoličkou King

Ako už bolo viackrát spomenuté, DXRacer King je u zákazníkov veľmi obľúbená séria. Je primárne určená pre vyššie osoby (okolo 185 cm) a nosnosť má do 150 kg. Na rozdiel od sérii Formula a Racing je širšia, s dlhším sedákom a vyšším operadlom. Vďaka tomu, že je plne nastaviteľná, ju viete ľahko prispôsobiť a nastaviť aj pre akýkoľvek typ a výšku postavy.

Môžete sa na nej kolísať, a to dokonca tak, že ju viete zastaviť v určitej polohe. Má mäkké 4D podrúčky, ktoré sú polohovateľné v štyroch smeroch – dopredu-dozadu, do bokov, výškovo a doľava-doprava, takže nie je možné, aby vás pri sedení za počítačom boleli ruky. Odporúčame ju nielen ako hernú stoličku, ale aj ako stoličku do kancelárie ku každodennej práci.

Pozreli sme sa však aj na skúsenosti, recenzie a hodnotenia ďalších zákazníkov so stoličkou DXRacer. Vyberáme niekoľko z nich.

Záverečné zhrnutie

Môžeme zhrnúť, že herné a kancelárske stoličky DXRacer sú na trhu skutočne tým najlepším čo sa týka kvality a životnosti, zároveň sú stále cenovo výborne dostupné. Či už je pre vás dôležitý zdravotný stav vašej chrbtice, alebo špičkový dizajn a pohodlie. Oceňujeme široké možnosti nastavenia sklonu operadla, pozíciu područiek a ďalšie nastavenia pre maximálny komfort a zdravé sedenie, ktoré sú skutočne bezkonkurenčné a nestretli sme sa s nimi ani pri cenovo drahších konkurenčných stoličkách iných výrobcov. Ak denno-denne pracujete s počítačom či ste vášnivý hráč, určite by ste mali investíciu do tejto kvalitnej stoličky zvážiť. Kvalitu a precízne spracovanie jednoznačne potvrdzuje výrobca tým, že na oceľovú konštrukciu sedáku a operadlo stoličky je doživotná záruka. Stolička bola doručená rýchlo a perfektne zabalená, zloženie bolo taktiež rýchle a zároveň jednoduché. Nákup na oficiálnych môžeme odporučiť. Ak sa rozhodnete pre nákup v eshope, nezabudnite do 30.6.2022 uplatniť pri nákupe v eshope DXRacer.sk náš exkluzívny zľavový kód „NakupnaPoradnaSK“ so zľavou -15€ pri nákupe nad 300€.

5/5 - (69 votes)
DXRacer stolička série King 376,50 €
DXRacer stolička série King